- Λ. Κυργιάκος, Μ.Ν. Ντυκέν και Γ. Βλόντζος. Διερεύνηση καταναλωτικών προτύπων παραδοσιακών προϊόντων τροφίμων σε νέους (18-30 ετών) – μια Ευρωπαϊκή έρευνα πεδίου.
- Χ. Κλεισιάρη, Μ.Ν. Ντυκέν και Γ. Βλόντζος. Διερεύνηση καταναλωτικών προτύπων γιαουρτιού στην ελληνική αγορά.
- Δ. Δρόσος, Ν. Τσότσολάς, Γ. Αραμπατζής και Μ. Σκουρδούλης. Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών με τη Χρήση Πολύκριτήριων Μεθόδων Ανάλυσης: Η Περίπτωση των Αυτόματων Πωλητών Γάλακτός του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα.
- Ε. Καραμάνη και Ε. Τζίμητρα Καλογιάννη. Οι Καταναλωτικές Τάσεις των Νοικοκυριών στα Εδώδιμα Σαλιγκάρια
- Κ. Κωστοπούλου, Σ. Καρέτσος και Μ. Νταλιάνη Ηλεκτρονικές Οινοποιητικές
Επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ιταλία.