Μάρκετινγκ Γεωργικών Προϊόντων και Τροφίμων – Καταναλωτικές τάσεις

  • Λ. Κυργιάκος, Μ.Ν. Ντυκέν και Γ. Βλόντζος. Διερεύνηση καταναλωτικών προτύπων παραδοσιακών προϊόντων τροφίμων σε νέους (18-30 ετών) – μια Ευρωπαϊκή έρευνα πεδίου.
  • Χ. Κλεισιάρη, Μ.Ν. Ντυκέν και Γ. Βλόντζος. Διερεύνηση καταναλωτικών προτύπων γιαουρτιού στην ελληνική αγορά.
  • Δ. Δρόσος, Ν. Τσότσολάς, Γ. Αραμπατζής και Μ. Σκουρδούλης. Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών με τη Χρήση Πολύκριτήριων Μεθόδων Ανάλυσης: Η Περίπτωση των Αυτόματων Πωλητών Γάλακτός του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα.
  • Ε. Καραμάνη και Ε. Τζίμητρα Καλογιάννη. Οι Καταναλωτικές Τάσεις των Νοικοκυριών στα Εδώδιμα Σαλιγκάρια
  • Κ. Κωστοπούλου, Σ. Καρέτσος και Μ. Νταλιάνη Ηλεκτρονικές Οινοποιητικές
    Επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ιταλία.